Tuesday, December 19, 2006

Piteå

Happ så har jag efter nästan 17 timmar med tåg, kommit fram till Piteå.
Det första jag gjorde då jag kom hem, var att leta upp Rasmus och Pontus och hälsa på dem. De var lite misstänksamma men fattade snart galoppen; Det är ju Jean!

Sen hängde de efter mig hela kvällen..
vet inte om det var för att de saknat mig, för mina konstiga dofter eller för att hålla "ett vakande öga på främlingen".

Sen sov de hos mig på madrassen på golvet, hela natten.
Det kändes ovant att återigen brottas om sin sovplats med två katter...

Till helgen ska jag sova över hos min syster och hon har en akttflicka som heter Flisan. Hon är lika busig som Rasmus så jag ska kanske ta med honom till henne.

Foton kommer först efter nyår.

1 comment:

Gordon said...

Hej! Tack för din kommentar till min blogg. Det var roligt att du har hittat den. Så fick jag också tips om din trevliga kattblogg!