Thursday, December 14, 2006

Om Mitt kattliv

Det här är bloggen där jag skriver om det mesta som berör katter.

Kattprylar, kattraser, Mediakatter, katt-events och mitt eget liv som kattägare.

Alla bilder och foton i bloggen (Utom andras site-banners) är illustrerade eller fotograferade av mig om inte annat uppges. Jag använder inte andras bilder utan att fråga, jag förväntar mig samma bemötande från DIG som vill låna mina bilder. Däremot LÄNKAR jag ofta och gärna till andras bilder och siter. Jag gillar bildkonst och tycker att en blogg genast blir lite roligare med lite illustrationer och länkar till texten.

Bloggen ska uppdateras varje dag men jag är inte mer än människa och ibland har man varken tid eller lust att uggla vid datorn.

Men jag hopps du fann det du sökte och att du gärna återkommer!

No comments: