Saturday, July 19, 2008

sirisirisiri

Nu har Siri kommit till oss. Hon har bott hos mig i några dagar, och nu har hon börjat finna sig i det. Hon sover hos mig och myser och busar. Äter som hon ska och går på toan som en fin flicka. Rasmus, han bor hos min pojkvän tills hon fått komma i ordning och även fått växa till sig lite så hon kan säga ifrån åt Rasmus, om hans lekar blir för hårdhänta.

Hon är iallafall väldigt busig, tösen. Och hon hinner vara precis överallt! Hon tycker om att jaga sin egen svans och är väldigt intresserad av saker som händer på min datorskärm och tv'n. Hon pratar mycket, både då hon busar och då hon ligger och myser. Hon är så fin nu, och jag kan inte vänta på att få se henne växa upp till en stor dam!

Hon ska få komma till ro, växa lite till sen blir det besök till veterinären.

No comments: